Pages

6 Ocak 2012 Cuma

Şarkılar

Fil ve Arı
Ben bir bebek filim büyüyecek miyim
Burnum bir minik hortum su bulur muyum
Bir gün arı kaçsa küçük kuyruğuma
Kaçmak kolay değil bu kısa boyumla
Arı benim adım bütün gün uçarım
Küçük bir fil bulup üstüne konarım
 Fil benden korkmazsa benimle oynarsa
Gezer eğlenirdik bu güzel ormanda

Arı benim adım , bütün gün uçarım
Küçük fili bulup, üstüne konarım
Fil benden korkmasa, benimle oynasa
Gezer eğlenirdik bu güzel ormanda
Fil benden korkmasa
Benimle oynasa
Gezer eğlenirdik bu güzel ormanda.

Baharda Mutluluk
Haydi gel kardeşim gidelim kırlara
El ele dolaşıp neşe bulmaya

Tertemiz bir hava baharı selamla
Haydi koş ip atla sende oyna

Solmasın yüzün atıver kahkaha
İlkbahar mutluluk versin hep insana

Tavşan Kaç
Şu hendek de bir tavşan uyuyordu
Var mı sana sataşan, seninle uğraşan
Tavşan kaç tavşan kaç tavşan kaç

Kuşumuz
Minik bir kuşumuz var
O kafesinde hep oynar
Pek sevimli pek güzel
Cici kuş cici kuş öpücük der
Kuşumuzu biz çok severiz
Hem oynar hem eleniriz eleniriz















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder